W związku z art. 13 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii Wójt Gminy Inowłódz informuje, że po wcześniejszym umówieniu telefonicznym realizowane były i będą zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom z zakresu:
- rejestracji stanu cywilnego;
- ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- pomocy społecznej;
- świadczenia usług komunalnych;
- ochrony środowiska.
W związku z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom w obsłudze nadal zostają utrzymane ograniczenia:
- osobiście będą załatwiane wyłącznie sprawy które wymagają bezpośredniego kontaktu po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym;
- pozostałe sprawy załatwiane będą poprzez kontakt drogą telefoniczną, e-mail, w formie korespondencyjnej lub przez ePUAP;
- sprawy zgonów załatwiane będą w pierwszej kolejności;
- interesanci przyjmowani będą pojedynczo w korytarzu Urzędu Gminy Inowłódz (wejście od ul. Spalskiej) w wyznaczonym miejscu;
- interesanci winni posiadać maseczkę ochronną, rękawiczki, w miarę możliwości własny długopis;
- w związku z tym, że w każdy poniedziałek, począwszy od dnia 27.04.2020 r. w godzi. od 8.00 do 15.00, dyżur w korytarzy Urzędu Gminy Inowłódz pełnił będzie pracownik Ośrodka Doradztwa Rolniczego pomagający rolnikom z terenu naszej gminy wypełniać wnioski o dopłaty bezpośrednie, w/w zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom załatwiane będą w urzędzie osobiście od wtorku do piątku w godz. 8:00 – 15:00, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym z pracownikiem merytorycznym.
Kontakt telefoniczny:
- Sekretariat: 44 710 12 33
- USC: 44 710 12 33 wew. 15
- Referat Gospodarki Komunalnej: 44 710 11 86
- GOPS: 44 710 11 23
Wójt Gminy Inowłódz
Bogdan Kącki