Wezwij swoich odbiorców do działania, czy jak powinno wyglądać skuteczne CTA

0
129
Reklama

Chyba zgodzisz się z nami, że użytkownicy surfujący po internecie zwracają uwagę na najmniejsze szczegóły. Ważna jest dla nich nie tylko jakość proponowanych produktów bądź usług oraz ich cena ale także sam sposób przedstawienia oferty. Im większą kreatywnością się wykażesz, tym bardziej zwiększasz prawdopodobieństwo przykucia uwagi szerokiego grona odbiorców. Właśnie w tym celu wykorzystuje się CTA, czyli popularne call to action. O tym jak powinno wyglądać dowiesz z poniższego artykułu! Zapraszamy do czytania!

Dla Twoich Klientów każde słowo ma znaczenie! Wybieraj tylko te najlepsze

Call to action to nic innego jak skuteczne wezwanie użytkowników do zapoznania się z dostępną ofertą, a tym samym dokonania transakcji zakupowej. CTA to bezpośredni zwrot kierowany do konkretnego Klienta. Przy jego tworzeniu należy uwzględnić kilka najważniejszych kwestii. Pierwszą jest przede wszystkim widoczność. Call to action musi być umieszczone w łatwo dostępnym do kliknięcia miejscu. Jeśli chcesz, aby znajdowało się ono w treści zadbaj np. o kolorowe wyróżnienie rzucające się w oczy. A co z treścią? Tutaj musisz pamiętać, że komunikat ma być krótki, zwięzły i ściśle odpowiadający na potrzeby zainteresowanych odbiorców. Zdecydowanie odradza się stosowanie długich haseł. Pamiętaj, że mają być chwytliwe i szybko zapadać w pamięć.

Dobre CTA to lepsza sprzedaż? Przekonaj się, że to działa

Będąc już przy treści call to action warto, aby przedstawiała ona korzyści jakie użytkownik może uzyskać. Świetnym przykładem jest hasło „bezpłatna konsultacja”, „odbierz kod promocyjny” itp. Nie dość, że skutecznie zachęcają do kliknięcia to dodatkowo budują pozytywny wizerunek firmy dbającej o swoich Klientów. Nie przesadzimy jeśli powiemy, że spora część transakcji jest realizowana właśnie dzięki wezwaniom do działania. Wystarczą dwa słowa, aby w odbiorcy wzbudzić silne pragnienie posiadania konkretnego produktu lub usługi. CTA połączone z wartościową treścią to klucz otwierający furtkę zwaną zyskiem. Obecne narzędzia marketingowe dają możliwość szybkiego sprawdzenia, czy CTA jest faktycznie skuteczne. Wskazuje to współczynnik CTR pokazujący ile osób przeszło do dalszego korzystania ze strony właśnie dzięki kliknięciu w CTA. Potrzebujesz pomocy w stworzeniu chwytliwego call to action? Odwiedź stronę https://afterweb.pl/. Profesjonaliści z AFTERWEB, dla których projektowanie chwytliwego hasła reklamowego nie stanowi tajemnic pomogą Ci pozyskać szerokie grono Klientów! Nie zastanawiaj się dłużej i bądź o krok przed konkurencją!

Reklama