czwartek, 10 października, 2024
Strona głównaAKTUALNOŚCIUsuwanie azbestu z terenu gminy

Usuwanie azbestu z terenu gminy

Gmina Inowłódz ubiega się o środki finansowe z Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, w celu dofinansowania zadań z zakresu usuwania azbestu z terenu gminy.

W ramach programu o dofinansowanie mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby prawne oraz wspólnoty mieszkaniowe.
W związku z powyższym ogłaszam wstępny nabór wniosków o dofinansowanie kosztów demontażu, odbioru, transportu
i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Inowłódz w roku 2015.
Wnioski wraz z załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 kwietnia 2015 r . w siedzibie Urzędu  Gminy Inowłódz.
Druki wniosku są dostępne w siedzibie Urzędu Gminy Inowłódz, na stronie internetowej www.inowlodz.pl oraz u Sołtysów.

Azbest

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Obserwator NA Co dalej z TŁOKĄ?
Don Wacław NA Kolejna porażka IKS
G-N8HC0LQYDH